lauantai 15. joulukuuta 2012

Ja taas oon unohtanut päivitellä. Lapsen synttärit vieny aikaa siivoiluineen ja kokkailuineen. Tässä sitten kerralla taas pläjäys. Yksi paketti on hukassa mun sievässä epäjärjestyksessäni. Leivät sain siinä, mutta en onnistunut kuvaamaan niitä kunnolla kun on niin ihanan pikkasia. Jotain muutakin ihanaa siinä oli mutta pitää yrittää kaivaa paketti vielä tuolta tavaroiden joukosta. Mutta tässä nämä muut nyt sitten.

11. Päivä sain Marjutilta pikkuisen virkatun hatun ja kaulahuivin. Omia asukkaitahan mulla ei oikein ole eli piti lapsen pikkuista nukkea lainata kuvaukseen :D


12. Päivä sain Satulta Ihanan postilaatikon ja pikkuisen virkatun liinan. Ettei muuten ne leivätkin kuulunut tähän satsiin sittenkin eikä mikään tavara olisikaan hukassa. Minä ja mun muisti :/ Ei kannata näemmä unohtaa päivittää päivittäin.


13. päivänä sain pienessä laatikossa paljon pikkaista ihanaa. Neljää eri sorttia hedelmänpalasia, pari pikkuista simpukkaa ja kaunis perhonen.


14.päivänä oli jälleen Eijan päivä. Sain kolmannen tyynyn ja siihen sopivan peitonkin. Nämä hävisi jo lapsen nukkekotiin näemmä. Tai sieltä ne löytyi jo :D eli käyttöön meni siis.


14. päivänä oli myös toinen vaihto Irman kanssa. Paketista tulikin kaikkea ihanaa pikkuisen tytön huoneeseen. Hienosti tiedetty, sillä mullahan ei olekaan kuin yksi asukas, pikkuinen tyttö. Todella upea kokonaisuus.

Tänään 15. päivänä tuli kauneus setti minnalta. Ihana tämäkin. Tai niin kaikki mitä on tullut. Eli kiitos taas tasapuolisesti kaikille swappailijoilleni :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti